10 saker ni inte visste om mej ;P

  • jag hatar att vara på mitt rum utan att ha TV;n på.
  • jag gillar inte baklysena på en bil (..?) x'D
  • jag har ca 100 färdigritade block ;)
  • jag har smygletat efter powerking med tuttifrutti smak & ENTLIGEN HITTAT DET & bara avslöjat var den finns för typ 2 stycken personer :P
  • jag hatar svarta tröjor, typ, aa hahahahha :/
  • jag gillar & tål inte katter :c
  • jag älskar att skratta onskefullt MOAAHAHHAHAHAHHA<3
  • jag gillar inte prickiga saker :O
  • jag HATAR clowner D:
  • jag är typ lite ego :P men jag gillar inte jul då man ska köpa julklappar till alla ANDRA ?!??!?!? ne :/ inte en chans :(((((
  • jag har 3 datorer som e mina, men jag vill ha en ny :P :/
så...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0