awesome dag, men den har gått såhär segt :/

ja, dagen har varti rätt awesome *i gues* vart mysig endå, har haft lekiton, ärligt har jag nog skrattat mäst hela dagen. men jag slutade som sakt 20 i 1 idag, men ajg stannade på skolan och gick in på syslöjden lite där mina ppl satt XD för trä var inställd ;) men jag gjorde ett awesome typ ljusblått jättesött virkat armban - (HELT JÄVLA STOLT ÖVER MEJ SJÄLV)
+ jag och min Bina har blivit vänner igen, så himmlar underbart, har saknat henne så enormt, men aa :/<3
handlade även en musche´-ring idag<3<3<3333 *kärlek kärlek*
varit med Anja & Moa, asså hon gick in i en glasdörr, och jag asgarvade i ca .. helatiden till nu :P <3333<333333 så himmla gölligt Xd hur lyckas man hahahahhaha <3<3<3<3<3<3<3


men asså .. ne .. nu ska jag droga haouse & duscha & ja smsa som vanligt ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0