f1 chill kväll i gues

mihihi mjo lite kanske XD
jag typ frös asmycket o höll på somna, så jag gick in och tog en lång varm dusch och sedan så drack jag te med mamma och städade PYTTELITE och tog lite kort på lite julsaker vi har hemma ;)
jag har inget o göra, så jag har suttit och tittat på "KALLA FAKTA" och smsat & varit inne på facebook ;)
ska rita lite (mer) haha och sedan sova, är astrött, har sovmorgon i morgon, men min buss går endå 20 i 8, fast jag börjar 10 över 9, så lite sur är jag minsan D:

men aja, jag har inga bilder att ladda upp typ, förutom lite gamla men, dom får väll duga då XD







ALLA bilder är tagna av mej och copyrigth på dom (C)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0