USAGI SVARAR !!!!

jag tänkte svara på lite frågor h3h3 :3
varför valde du att ha rosa hår?
svar: jag vet inte riktigt, jag ville se hur det blev, jag har haft många färger i mitt hår, men bara varit riktigt nöjd med rosa, iaf den sockervadds rosa som jag hade ett tag.

ångrade du det ?
svar: ett tag, då jag fick veta att en kille jag gillade lite inte gillade det, endast då.

vilket märke använder du?
svar: jag tror det var stargazer! har ingen aning, men tror det var det.
vilka hårfärger har du haft?
otroligt många, över 20 färger iaf, dom jag vart nöjd med var lila/svart, lila/blå, rosa & rosa/lila/blå XD
älskar din blogg, o kan du lägga ut dagens klädsel ? C:<333
dom mårnarna jag har tid o hinner såklart, om jag bara kommer ihåg det såkart c:
varför vill du blogga?
jag vet faktist inte, en rolig grej som man fastnar för faktist.
vilka är dina favoritafärer på birsta-city?
h&m, cubus, bik bok & massa mer c:
vart vill du hälst pierca dej?
jag vill nog pierca mej i läppe, nån stans i läppen, sne i kinderna, det är typ det finaste (i kinderna asso)
vill du tatuera dej?
ja tatuera mej vill jag, inte en, men jag är helt säker på vad jag ska ha redan.
kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0